Zjazd Rodziny Szkół im. św. Jadwigi

8 czerwca br. w Krakowie odbył się I Zjazd Rodziny Szkół im. św. Jadwigi Królowej. Naszą szkołę godnie reprezentowała grupa przedstawicieli – zobacz fotogalerię z tego wydarzenia…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Foto. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź do Zjazd Rodziny Szkół im. św. Jadwigi

1. Druciarek Lukasz pisze:

Zaczęło się to tak, że 8 czerwca o godz… jakoś tak wcześnie to było spotkaliśmy się na dworcu. Z tego co wiem był on w Łodzi. Nie wiem dokładnie jak się nazywał, bo w drodze na dworzec smacznie spałem. Jechaliśmy pociągiem do Krakowa.

No wreszcie dojechaliśmy. Było ok południa albo wcześniej albo później. Mniejsza z tym. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Kraków, przy czym wydawaliśmy kochane pieniążki. Zmęczeni podróżą przyjechaliśmy do wybranego przez Panią Barbarę Pilas akademika. Bawiliśmy się tam mimo zmęczenia. Potem gdzieś poszliśmy… Chyba też zwiedzałem Kraków. Było gorąco jak z piekła rodem. Dobrze, że mieliśmy wodę. Wieczorkiem zjedliśmy w akademiku obiad po czym rozeszliśmy się do swoich pokoi. W moim pokoju byli:
    Adam Goss
    Olek Wójcik
    Jakub Stolarczyk
    No i ja…

Było spoko. Następnego dnia, odbyła się msza pożegnalna, chyba na Wawelu. Po mszy wszyscy mieliśmy sesje zdjęciowe w przeróżnych strojach.

Po zakończeniu obiadu, autobusem pojechaliśmy na dworzec Krakowski. Stamtąd wyruszyliśmy do domciu….

Nareszcie…

Możliwość komentowania została wyłączona.